پروژه میدان میوه و تره بار راه ابریشم2024-01-20T16:11:11-01:00

پروژه میدان میوه و تره بار راه ابریشم

طرح حاضر به بررسی احداث پیشرفته ترین میدان میوه و تره بار در مسیر شاه راه ورودی استان تهران در جاده خاوران ( جاده تهران مشهد ) پاکدشت ، جهت ارائه خدمات رفاهی به ساکنین منطقه و دیگر نقاط کشور می باشد که شروع طرح میدان میوه و تره بار راه ابریشم به دستور جناب آقای دکتر نوبخت معاونت محترم ریاست جمهوری صادر گردید و شرکت آرتا پارس موظف به پیگیری این مهم شد.

میدان میوه و تره بار ابریشم به منظور ساماندهی محصولات کشاورزی می باشد که از یک سو برای مصرف کننده و از سویی دیگر برای تولید کننده قیمت عادلانه ای را بوجود خواهد آورد.

در میدانی که در مسیر تهران مشهد قرار می گیرد، استان هایی مانند سمنان ، خراسان رضوی و خراسان جنوبی و شهرستان های پاکدشت ، شریف آباد ، ورامین ، قرچک ، پیشوا و شهرستان ری و مناطق 15-20-11-12-13-14 و 16 شهر تهران که جمعیتی حدود ده میلیون نفر را در خود جا داده است را تأمین می کند.

نکته : طبق مطالعات شرکت آرتا پارس پاکدشت برای هر شهر چهار صد هزار نفری یک میدان میوه و تره بار با دویست حجره قابل توجیح اقتصادی می باشد حال اینکه دولت باید توسط عوامل خود شرایط تشکیل میدان میوه و تره بار را در دیگر نقاط استان تهران محیا نماید.

ضمن اینکه استانها و شهر هایی که در مسیر این میدان ها قرار دارند دارای تولیدات قابل توجهی از محصولات میوه و تره بار کشور را دارند و با آیتم هایی که در این میادین دیده شده است از قبیل : 1- مراکز پخش 2- سرد خانه 3- سورتینگ 4-مراکز بسته بندی 5- صنایع تبدیلی 6- مراکز تجاری ، این میادین را به پیشرفته ترین میادین میوه و تره بار در ایران و خاورمیانه تبدیل شود که مختصر به محضرتان می رسانیم.

لیست غرفه ها و پلن های قیمت


فرصت خرید و سرمایه گذاری محدود در راه ابریشم


برای بررسی دقیق غرفه های در حال فروش می توانید فایل پی دی اف کامل را دانلود کرده
و یا بسته به بودجه مورد نظر نسبت به بررسی دقیق آن اقدام نمایید

آخرین اخبار از پروژه میدان میوه و تره بار راه ابریشم

آخرین ویدئو ها از روند اجرای پروژه

آخرین تصاویر از روند اجرای پروژه